stress.gr|προβολη μηνυματος

Κωδικός

139

Μήνυμα στις

14/10/03 23:06:26

Τίτλος

seropram, anafranil, tranxene, zyprexa, lexotanil

Mήνυμα

Ήμουν για χρόνια άρρωστη, είχα ψυχιατρική παρακολούθηση με seropran, annafranil, tranxene, zymprexa, lexotanil, (συγχωρέστε με για την τυχόν λάθος ορθογραφία των φαρμάκων), τα διέκοπτα μόνη μου τα φάρμακα, τα ξαναάρχιζα πάλι μόνη, ο δύστυχος ο γιατρός δεν ήξερε τί τρόπο να μεταχειριστεί. Τέλος πάντων πέρασε αρκετός καιρός νόμισα ότι θεραπεύτηκα και τα σταμάτησα εντελώς. Ειδοποιώ το γιατρό μου και εκείνος αν και δεν συμφωνούσε παρόλα αυτά μου ευχήθηκε καλή τύχη...
Πέρασα μεγάλο διάστημα που ήμουν καλά, το γεγονός όμως του θανάτου της μητέρας μου και τα πολλά, πολύπλοκα, άσχημα, προβλήματα της οικογένειας μου νομίζω ότι με ξαναγύρισαν πίσω... Όμως τώρα δεν έχω το κουράγιο ούτε να το παραδεχτώ ότι ξανααρρώστησα ούτε βοήθεια πάλι να ζητήσω, και να πω και το άλλο, δε με ενδιαφέρει πλέον για μένα αν εγώ είμαι χάλια αυτό που κάπως με ταρακουνά είναι ότι βλέπω τον πατέρα μου και τον αδερφό μου να έχουν προβλήματα και για αυτά νοιάζομαι...
Δεν ξέρω τώρα γιατί τα έγραψα όλα αυτά. Ζητώ συγνώμη για το χρόνο σας.

Ημερομηνία απάντησης

2003-11-15 23:16:19

Aπάντηση μηνύματος

Καταλαβαίνω ότι το γεγονός ότι κάποια συμπτώματα σας ενοχλούν και πάλι, σας φέρνει απογοήτευση. Από την άλλη, το γεγονός ότι την πρώτη φορά πήρατε όλα αυτά τα φάρμακα δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα ξαναπάρετε. Ίσως τώρα να μην χρειαστεί να πάρετε κάτι, η ίσως να χρειαστεί κάτι για λίγο διάστημα. Σωστό αυτό που λέτε για τον πατέρα σας ή τον αδελφό σας, αλλά μήπως δεν θα προσθέσετε άλλο ένα πρόβλημα εάν δεν είστε και εσείς καλά; Πάρτε λοιπόν λίγο θάρρος, και πάτε σε έναν γιατρό να το συζητήσετε. Τον γιατρό πρέπει να τον νιώθετε σύμμαχο όχι εχθρό.

Με εκτίμηση,

Περι

Το stress είναι μια οραγανωμένη προσπάθεια του ψυχιατρικού τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων για την έγκυρη ενημέρωση του κοινού στις συνήθεις ψυχιατρικές διαταραχές.

Stressteen

Η σελίδα των εφήβωνstressteen

Παν. Ιωαννινων

Παν. Ιωαννίνων