stress.gr|προβολη μηνυματος

Κωδικός

271

Μήνυμα στις

24/01/04 18:38:23

Τίτλος

έχω τη σκεψη ότι θα χασω των ελεγχο

Mήνυμα

Θα ηθελα να σας ανοιξω την καρδια μου.Εδω και 8 χρονια ειμαι παντρεμενη με ελληνα.Ειμαι απο μια ξενη χωρα και ημουνα μουσλουμανα.Λογω του οτι ο πατερας μου δεν ηταν συμφωνος με το γαμο μου και με απειλουσε οτι θα με σκοτοσει ηρθα εδω και αλλαξα χρισκεια για να παντρευτω τον ανδρα που ηθελα χωρις να χρειαστει ληξιαρχικη πραξη γεννησης.Ενα χρονο μετα τον γαμο μου εκανα εγχειρηση θροειδους.Ειχα υποθυροειδισμο ψυχρος οζος.Μετα την βιοψια φανηκε οτι ηταν κακο ειθης.Περασα διαφορα σταδια για να το ξεπαρασω και μετα απο 2 χρονια εκανα την κορη μου.Ενδιαμεσα μια φορα ειχα μεινει εγκυος και λογω των ραδιοακτιβ ενεργειων που πηρα αναγκαστηκα να το κανω εκτρωσει.
Μετα απο 7 χρονια γαμου ο μπαμπας μου συμφιλιωθηκε και οι σχεσεις μας εγιναν καλα.Φετος πηραμε και σπιτι,περασα στο πανεπιστημιο νομικων που το ηθελα πολυ και ολα πηγαιναν μια χαρα στην ζωη μου και με τον αντρα μου θα πηγαινα πολυ καλα.Και ομως πριν 2 μηνες ενα βραδυ που καθομουν και εβλεπα τηλεοραση μου ηρθε μια τρομερη σκεψη να χασω των ελεγχο και να κανω κακο στην ιδια μου την κορη που το λαθρευω.Απο εκεινη την μερα δεν μπορω να ησηχασω οι σκεψεις μου ερχονται αλλοτι πολυ εντονα αλλοτι πολυ χαλαρα. Μετα τον πρωτα μηνα, της σκεψεις αυτες την εξωτερικευσα στον συζυγο μου ο συζυγος μου ασχολειται μετα ψυχοφαρμακα.Μου ειπε να κανω εξετασεις θυροειδης για να βεβεωθω αν παει καλα με το φαρμακο που παιρνω.Εκανα εξετασεις και βγηκαν παρα πολυ υψιλες εκει που επαιρνα 0,2 τυροχορμον αρχισα με την συβουλι του γιατρου μου να παιρνω 0,1/2 .Ομως ακομα δεν ειχα ηρεμησει και πηγα σε ενα ψυχολογω που μου εδωσε αγχωληθικα και LADOSE μισο την ημερα.Τα πηρα καμια 20 μερες,ηρεμησα και τα σταματησα γιατι ο γιατρος με ειπε μπορει να τα προκαλεσε και ο θυροειδης .Ομως μετα απο μια εβδομαδα μου ξανα ηρθαν οι σκεψεις και πηρα στον γιατρο μου τηλεφωνο και αρχισα να ξαναπερνω τα LADOSE αυτην την φορα ενα την ημερα.Τωρα που σας γραφω εχουνε περασει 2 εβδομαδες απο την ωρα που τα ξανααρχισα.Μου ερχονται ωρες ωρες ξανα οι σκεψεις φοβαμαι να μην μου περασει για χρονια θελω να κανω τα παντα για να τα ξεπερασω και πανω απο ολα θελω την ψυχικη μου ηρεμια πισω και να γινω οπως ημουνα παλια .Δεν μπορω να συγκεντρονομαι για να διαβασω τα μαθηματα μου και δεν μπορω να χαρω το σπιτι που αγορασα και που θα μετακομισω σε ενα μηνα δεν μπορω να νιωθω ευτυχισμενη.Αιστανομαι οτι καταρεω και θελω να παλεψω αλλα δεν ξερω πως. Θελω να ρωτησω αν εχω ελπιδα να γινω καλα με τα 1 LADOSE ΤΩΝ 20mg την ημερα και αν πρεπει να κανω και τιποτα αλλο.
Παρεπιπτοντας ο συζυγος μου δεν πιστευη η δεν θελει να πιστευη οτι πασχω απο ιδεοψυχαναγκαστικη διαταραχη αλλα εγω το πιστευω και με εχει πει και ο γιατρος μου οτι μπορει να πασχω.Ο συζυγος μου πιστευει οτι περναω μονο μια καταθλιψη η οποια θα με περασει.

Ημερομηνία απάντησης

2004-03-19 09:51:04

Aπάντηση μηνύματος

Σας ευχαριστούμε για το μήνυμα και συγγνώμη για την αργοπορία στην απάντηση που οφείλεται σε τεχνικούς λόγους.
Θα πρέπει να συνεχίσετε τη θεραπεία με το γιατρό σας και ακόμα να τον επισκεφτείτε, όχι μόνο τηλεφωνικά. Ίσως να σας έκανε καλό και κάποιου είδους πιο συστηματική ψυχοθεραπεία. Πάντως τα αντικαταθλιπτικά, όπως το Ladose που παίρνετε ενδείκνυνται στην ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή και πιθανότατα θα σας βοηθήσουν.

Με εκτίμηση
Πέτρος Σκαπινάκης

Περι

Το stress είναι μια οραγανωμένη προσπάθεια του ψυχιατρικού τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων για την έγκυρη ενημέρωση του κοινού στις συνήθεις ψυχιατρικές διαταραχές.

Stressteen

Η σελίδα των εφήβωνstressteen

Παν. Ιωαννινων

Παν. Ιωαννίνων