stress.gr|προβολη μηνυματος

Κωδικός

282

Μήνυμα στις

18/02/04 13:00:44

Τίτλος

κατάθλιψη που συνοδεύεται από παραλήρημα

Mήνυμα

Το πρόβλημά μου αφορά τον πατέρα μου, ο οποίος τους τελευταίους 5-6 μήνες πάσχει από κατάθλιψη που συνοδεύεται από παραλήρημα.
Είναι 70 ετών, πάσχει επίσης από στεφανιαία νόσο εδώ και 15 χρόνια με σημαντικότατη έκπτωση της καρδιακής του λειτουργίας.
Μετά από μια εισαγωγή σε νοσοκομείο για άσχετους με την καρδιά του λόγους, συγκεκριμένα τον είχε πειράξει ένα αντιπηκτικό και του προκάλεσε μια μικρή στομαχική αιμοραγία, παρουσίασε έντονο πρόβλημα που είχε τα ακόλουθα συμπτώματα: Συνεχές παραλήρημα, υστερίες να βογκάει συνέχεια με κάθε εκπνοή, να μην κοιμάται την νύχτα παρά μόνο κατά διαστήματα την ημέρα, να αρνείται να φάει (τρώει μόνο γλυκά και αρνείται πεισματικά να φάει κρέας και γενικά πρωτεϊνες), μας θέλει συνέχεια δίπλα του και να ασχολούμεθα μόνο μαζί του, κάνει σα μωρό κακομαθημένο.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι μουγκρίζει συνέχεια μα συνέχεια και μάλιστα πολύ δυνατά. Νομίζει ότι έχει καρκίνο και προσπαθεί να το επιβαιβεώσει με τη συμπεριφορά του.
Ο χαρακτήρας του πάντα ήταν αυταρχικός, δύστροπος και πάντα είχε εντονότατες φοβίες και έμμονες ιδέες που προκαλούσαν πρόβλημα στην οικογένεια. Πάρα πολλές φορές κατά το παρελθόν προσπάθησα να τον πάω σε κάποιον ειδικό γιατί το πρόβλημα στην συμπεριφορά του ήταν εμφανές, όμως δεν δεχόταν κουβέντα.
Τώρα τον παρακολουθεί ψυχίατρος και προσπαθούμε να τον βοηθήσουμε.
Παίρνει LADOSE, και το βράδυ STINOX.
Με την συμπεριφορά του κοντεύει να στείλει την μητέρα μου στο νοσοκομείο, ή να την τρελλάνει τελείως, γιατί έχει κι αυτή αρκετό πρόβλημα συμπεριφοράς με έμμονες ιδέες κ.λ.π.
Επειδή και εγώ, παρ όλο που έχω την οικογενειά μου και δεν βιώνω την κατάσταση όπως η μητέρα μου, κοντεύω να τρελλαθώ πείτε μου σας παρακαλώ πως πρέπει να φερθούμε.
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας

Ημερομηνία απάντησης

2004-03-19 10:08:30

Aπάντηση μηνύματος

Σας ευχαριστούμε για το μήνυμά σας.
Όπως καταλαβαίνετε ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας, όπως αυτό του πατέρα σας είναι φυσικό να του προκαλέσει μια καταθλιπτικού τύπου αντίδραση, ειδικά σε έδαφος μιας ήδη προβληματικής, όπως την περιγράφετε, προσωπικότητας. Εσείς θα πρέπει να φροντίζετε να παίρνει τη φαρμακευτική του αγωγή και να έχει τακτική παρακολούθηση από κάποιον ψυχίατρο. Όσο για τη μητέρα σας ίσως θα ήταν σκόπιμο να επισκεφτεί και αυτή κάποιον ειδικό, έστω και μόνο για ψυχολογική υποστήριξη.


Με εκτίμηση
Πέτρος Σκαπινάκης

Περι

Το stress είναι μια οραγανωμένη προσπάθεια του ψυχιατρικού τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων για την έγκυρη ενημέρωση του κοινού στις συνήθεις ψυχιατρικές διαταραχές.

Stressteen

Η σελίδα των εφήβωνstressteen

Παν. Ιωαννινων

Παν. Ιωαννίνων