stress.gr|προβολη μηνυματος

Κωδικός

289

Μήνυμα στις

4/2/2004 6:46:47

Τίτλος

Anafranil και δυσκολια στην ουρηση

Mήνυμα

Γιατρε, πασχω εδω και χρονια βασικα απο αγχος με καταθλιπτικα στοιχεια καποιες φορες οπως μου εχουν πει. Εχω δοκιμασει αρκετα νεοτερα αντικαταθλιπτικα με λιγα η καθολου αποτελεσματα.Το μονο που με ειχε βοηθησει πολυ και ηταν και το 1ο που πηρα ειναι το anafranil.Επειδη εχω κουραστει και απελπιστει απο τις συνεχεις αποτυχιες των φαρμακων να με βοηθησουν σκεφτομαι πολυ σοβαρα να ξαναπαρω το anafranil. Το προβλημα ομως ειναι οτι μου προκαλει σαν παρενεργεια δυσκολια στην ουρηση (προσπαθω επι 5 λεπτα μερικες φορες και περισσοτερο για να καταφερω να ουρησω). Προσφατα καπου διαβασα οτι η παρενεργεια αυτη ειναι σοβαρη.Γιατρε αληθευει αυτο και αν ναι τι μπορει να προκαλεσει? Πως σας φαινεται γενικως το σκεπτικο μου αυτο?
Ευχαριστω παρα πολυ.

Ημερομηνία απάντησης

2004-03-22 16:03:04

Aπάντηση μηνύματος

Είναι γεγονός ότι αυτή η παρενέργεια μπορεί να συμβεί διότι το φάρμακο αυτό επιδρά στον μυϊκό τόνο του σφιγκτήρα της κύστης. Δεν είναι επικίνδυνο αλλά ενοχλητικό και περνά με την διακοπή του φαρμάκου. Από την άλλη είμαι σίγουρος ότι εάν δώσετε χρόνο σε κάποιο από τα νεώτερα φάρμακα θα μπορέσετε να βρείτε κάποιο που να μην σας κάνει παρενέργειες και να είναι αποτελεσματικό.

Με εκτίμηση,

Περι

Το stress είναι μια οραγανωμένη προσπάθεια του ψυχιατρικού τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων για την έγκυρη ενημέρωση του κοινού στις συνήθεις ψυχιατρικές διαταραχές.

Stressteen

Η σελίδα των εφήβωνstressteen

Παν. Ιωαννινων

Παν. Ιωαννίνων