stress.gr|προβολη μηνυματος

Κωδικός

298

Μήνυμα στις

28/2/2004 11:44:14

Τίτλος

Συμπτωματα καταθλιψης-ladose

Mήνυμα

Kαλημερα!

Ο θειος μου εδω και 2 χρονια-υστερα απο τον θανατο της μητερας του και μια εγχειρηση προστατη στην οποια υπεβληθη-παρουσιαζει συμπτωματα καταθλιψης. Γελαει σπανια, δεν εχει καθολου κεφι για τιποτα, συμμετεχει ελαχιστα σε ομαδικες συζητησεις και ανταποκρινεται ελαχιστα σε προτασεις για κοινωνικες συνευρεσεις. Με αλλα λογια, δεν εχει καθολου διαθεση για ζωη, ενω ηταν υπερβολικα δραστηριος και δυναμικος. Παρολα αυτα, ομως, αρνειται το γεγονος οτι αντιμετωπιζει προβλημα.
Θα ηθελα να ρωτησω το εξης: μπορει να του χορηγειθει καποιο αντικαταθλιπτικο της κατηγοριας του ladose, ενω παραλληλα κανει χρηση του risperdal σε ημερησια δοση 1.5 mg η θα υπαρξει καποιο προβλημα με την παραλληλη χορηγηση των δυο φαρμακων? Κι αν ειναι δυνατη η χορηγηση του ladose σε τι δοσολογια πρεπει να δινεται?

Αναμενω απαντηση σας. Ευχαριστω για τον χρονο σας.

Ημερομηνία απάντησης

2004-03-30 14:43:27

Aπάντηση μηνύματος

Συνήθως δεν υπάρχει πρόβλημα για τέτοιου είδους συγχορήγηση, θα έπρεπε όμως ίσως να συζητήσετε και με τον ψυχίατρό του την πιθανότητα μέιωσης της δοσολογίας του risperdal που μπορεί να τον ¨ρίχνει¨. Όσο για το ladose η συνηθισμένη δοσολογία σε κατάθλιψη είναι 20-40 mg, αυτό όμως θα το αποφασίσει ο ψυχίατρος που τον παρακολουθεί.

Με εκτίμηση

Περι

Το stress είναι μια οραγανωμένη προσπάθεια του ψυχιατρικού τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων για την έγκυρη ενημέρωση του κοινού στις συνήθεις ψυχιατρικές διαταραχές.

Stressteen

Η σελίδα των εφήβωνstressteen

Παν. Ιωαννινων

Παν. Ιωαννίνων