stress.gr|προβολη μηνυματος

Κωδικός

314

Μήνυμα στις

28/3/2004 12:17:34

Τίτλος

ΣΚΕΨΗ ΟΤΙ ΕΧΩ ΟΓΚΟ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ

Mήνυμα

ΣΥΝΧΑΡΗΤΗΡΙΑ Κ.ΣΚΑΠΙΝΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΤΕ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΛΙΓΟ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑ.ΠΡΙΝ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΧΑΣΑ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΦΙΛΕΣ ΑΠΟ ΛΕΥΧΑΙΜΙΑ.ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΠΟΧΗ ΧΩΡΙΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΩ ΑΓΧΟΣ.ΠΗΓΑ ΣΕ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΓΧΟΣ.ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ Ο ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ ΛΙΓΟ LEXOTANIL.Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΜΕΙΩΝΟΤΑΝ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΕ ΑΜΕΣΩΣ.
ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ 27 ΧΡΟΝΩΝ.ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΦΑΣΕΙΣ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΗΤΑΝ Η ΑΝΑΓΚΗ ΠΟΥ ΜΕ ΟΔΗΓΟΥΣΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ Η Η ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΠΟΥ ΕΝΙΩΘΑ ΟΤΑΝ ΕΠΑΙΡΝΑ.ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΣΕΠ ΠΕΡΣΥ ΚΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΞΗΣΕ ΕΝΤΟΝΑ ΤΟ ΑΓΧΟΣ.ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΥΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΑ.
ΦΕΤΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΞΗΡΟΣΤΟΜΙΑ,ΖΑΛΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ,ΚΟΠΩΣΗ,ΕΝΟΧΛΗΣΗ ΣΤΟ ΕΝΤΕΡΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΑΣΗ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΤΟΥΑΛΕΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ,ΕΦΙΔΡΩΣΗ,ΕΝΤΟΝΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ,ΗΜΙΚΡΑΝΙΕΣ ΚΑΙ ΒΑΡΥ ΚΕΦΑΛΙ.ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΟΤΙ ΕΧΩ ΟΓΚΟ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.ΜΠΗΚΑ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΣΤΟ INTERNET ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙΣ.ΙΣΩΣ ΕΧΩ ΕΠΗΡΕΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΣ ΦΙΛΗΣ ΜΟΥ.
ΜΟΛΙΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ ΔΗΛ Η ΑΔΕΡΦΗ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΤΟΤΕ Η ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΟΥ ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ.ΑΛΛΑ ΝΙΩΘΩ ΟΤΙ Η ΦΟΒΙΑ ΡΙΖΩΣΕ ΜΕΣΑ ΜΟΥ.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΤΑ LEXOTANIL ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ.ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ.ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΑΠΕΝΕΞΑΡΤΟΠΟΙΗΘΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΩ ΘΕΡΑΠΕΙΑ?
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ ΓΙΑΤΡΕ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ.ΕΙΧΑ ΞΑΝΑΣΤΕΙΛΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΛΑΒΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΑΚΟΥΣΑΤΕ.

Ημερομηνία απάντησης

2004-05-19 10:13:26

Aπάντηση μηνύματος

Πράγματι το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε φαίνεται να έχει τις ρίζες του στο άγχος που βιώνετε. Όλα αυτά τα σωματικά συμπτώματα που έχετε δεν είναι τίποτα άλλο παρά συνέπειες αυτού του άγχους. Για να μπορέσετε να διακόψετε την λήψη του Lexotanil θα ήταν καλό να συνεννοηθείτε με τον ψυχίατρο που σας παρακολουθεί και να σχεδιάσετε μαζί ένα θεραπευτικό πλάνο. Πιθανώς μια ψυχοθεραπευτική παρέμβαση (γνωσιακή-συμπεριφοριστική) να σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα χωρίς να είστε υποχρεωμένη να παίρνετε κάποιο φάρμακο για να ξεπεράσετε τα όποια δυσάρεστα συμπτώματα.

Με εκτίμηση

Περι

Το stress είναι μια οραγανωμένη προσπάθεια του ψυχιατρικού τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων για την έγκυρη ενημέρωση του κοινού στις συνήθεις ψυχιατρικές διαταραχές.

Stressteen

Η σελίδα των εφήβωνstressteen

Παν. Ιωαννινων

Παν. Ιωαννίνων