stress.gr|προβολη μηνυματος

Κωδικός

329

Μήνυμα στις

18/3/2004 7:40:40

Τίτλος

ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΙΣΘΗΜΑ ΠΕΙΝΑΣ

Mήνυμα

Γιατρέ είναι πολύ σημαντικό αυτό που κάνετε.
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας στις προηγούμενες ερωτήσεις μου. Θα ήθελα να σας εκθέσω και κάποια άλλα προβλήματα και να μου πείτε την γνώμη σας.
Τελικά κάνοντας υπομονή όπως μου συστήσατε και παίρνοντας 1 ταμπλέτα Remeron (των 30mg) και 1 δισκίο Solian (των 400 mg) που μου σύστησε ο γιατρός μου, ξεπέρασα τις σκέψεις Αυτοκτονίας, αν και επανήλθαν κάποια στιγμή αλλά το ξεπέρασα πάλι. Τώρα είμαι σε μια ουδέτερη φάση. Αλλά έχω κάποια προβλήματα που θα ήθελα να μου πείτε πως θα μπορούσαν να λυθούν. 1) ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΙΣΘΗΜΑ ΠΕΙΝΑΣ. Δεν έχω δοκιμάσει τα όριά μου επειδή τρώω απλά και μόνο επειδή πρέπει να φάω. Έτσι και το πρωί αν δεν φάω τίποτα μέχρι το απόγευμα που θα φάω δεν πεινάω. Τρώω απλά για να τρώω, δεν έχω δοκιμάσει να μην φάω τίποτα όλη μέρα ίσως και την επόμενη για να δω τα όριά μου. Ούτε ευχαριστιέμαι το φαγητό και τα γλυκά που τουλάχιστον με τα γλυκά παλιότερα ένιωθα κάποια ευχαρίστηση. (Δεν νιώθω καμιά απέχθεια για το φαγητό). 2) ΔΕΝ μ’ αρέσει να ακούω μουσική τους τελευταίους μήνες και αρχικά με εκνεύριζε κιόλας ειδικά αν ήταν δυνατά. Σήμερα απλά την ανέχομαι (όταν βάζουν οι άλλοι) αλλά δεν μου κάνει όρεξη να ακούσω από μόνη μου όπως έκανα παλιά. 3) Τέλη Μαρτίου πέρυσι είχα κάνει κάποιες ορμονικές εξετάσεις και η DHEA-S RIA ήταν στο 7474 ng/ml με φυσιολογικές τιμές 350-4300. Τότε έπαιρνα 4 mg Risperdal.Τι σημαίνει αυτό;
Σας παρακαλώ πείτε μου σε τι μπορεί να οφείλονται αυτά. Μήπως πρέπει να κάνω κάποιες εξετάσεις; Πως και πότε θα ξεπεραστούν; Να σημειώσω ότι έχω και προλακτιναιμία που την δημιούργησαν κατά μέγιστη πιθανότητα τα ψυχοφάρμακα και παίρνω κάποιο φάρμακο. Τα ψυχοφάρμακα τα σταμάτησα προ 3-4 ημερών.

Ημερομηνία απάντησης

2004-05-19 10:35:49

Aπάντηση μηνύματος

Σας ευχαριστούμε για το μήνυμα σας και συγγνώμη για την καθυστέρηση στην απάντηση. Δε νομίζω ότι θα έπρεπε να σας ανησυχούν αυτά τα συμπτώματα ειδικά αν δείχνουν να βελτιώνονται με την πάροδο του χρόνου. Συνήθως άτομα με τέτοιου είδους ασθένεια κάνουν αρκετό καιρό να ξεπεράσουν την κρίση και να επανέλθουν στα απολύτως φυσιολογικά τους δεδομένα. Ελπίζω τα φάρμακα να τα σταματήσατε με την επίβλεψη και τη συμβουλή του γιατρού σας. Όσο για τις εργαστηριακές εξετάσεις είναι γεγονός ότι πολλές φορές τα ψυχιατρικά φάρμακα τις επηρεάζουν. Εφόσον ο γιατρός σας σας διέκοψε τα φάρμακα μπορείτε να τις επαναλάβετε μετά από κάποιους μήνες για να δείτε αν διορθωθήκανε. Καλύτερα πάντως αυτό να το συζητήσετε μαζί του που ξέρει τι ακριβώς φάρμακα παίρνατε.

Περι

Το stress είναι μια οραγανωμένη προσπάθεια του ψυχιατρικού τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων για την έγκυρη ενημέρωση του κοινού στις συνήθεις ψυχιατρικές διαταραχές.

Stressteen

Η σελίδα των εφήβωνstressteen

Παν. Ιωαννινων

Παν. Ιωαννίνων