stress.gr|προβολη μηνυματος

Κωδικός

380

Μήνυμα στις

4/4/2004 12:17:58

Τίτλος

Διαταραχές ύπνου

Mήνυμα

Καλησπερα σας!Εδω και 2 χρονια εχω ενα προβλημα με τις κρισεις πανικου και την αγοραφοβια,ειχα συγχρονως και καποιες διαταραχες υπνου!το προβλημα μου κατα διαστηματα μειωνοταν και κατα διαστηματα(διαρκειας 2-3 μηνων)γινοταν ανυποφορο!Αναγκαστηκα λοιπον στον ενα χρονο και απευθυνθηκα σε ειδικο ψυχολογο της γνωσιακης-συμπεριφορικης τον οποιο διεκοψα μετα απο 5 μηνες λογω οικονομικων δυσκολιων(ειχα επενδυσει αρκετα χρηματα στον ιδιο),χωρις να εχω δει καποια ικανοποιητικη αλλαγη στο προβλημα μου!Πριν ενα μηνα περιπου,απευθυνθηκα σε νευρολογο-ψυχιατρο ο οποιος και μου συνεστησε να παιρνω το φαρμακο ονομαζομενο ATARAX(1 κουταλακι του γλυκου καθε βραδυ)για περιπου 1,5 μηνα,κρινοντας την κατασταση μου καθολου σοβαρη αλλα αξια θεραπειας!Εχω δει αρκετη βελτιωση ,θα ελεγα,ειδικοτερα στον υπνο,αλλα οι κρισεις πανικου συνεχιζονται κατα διαστηματα!Θα ηθελα λοιπον να σας κανω την εξης ερωτηση,επειδη με θλιβει και με στεναχωρει αρκετα η κατασταση στην οποια βρισκομαι...Κρινετε οτι η προαναφερθεισα θεραπεια υπαρχει πιθανοτητα να ειναι αρκετη στην καταπολεμιση του προβληματος ή θα χρειζοταν και κατι παραπανω?Μηπως εγω βιαζομαι να βγαλω τα συμπερασματα μου?
ΠΑΡΑΚΑΛΩ οπως μου απαντησετε στην απορια μου στο αναγραφεν e-mail,
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ εκ των προταιρων!
με εκτιμηση

Ημερομηνία απάντησης

2004-05-20 12:13:52

Aπάντηση μηνύματος

Είναι πιθανό το όλο προβλημά σας να χρειάζεται μια πιο συστηματική φαρμακευτική αγωγή από Atarax, το οποίο δρα ως αγχολυτικό κυρίως, οπότε έχει περιορισμένη δράση. Θα μπορούσατε ίσως να πάρετε αντικαταθλιπτικά για κάποιο διάστημα που ίσως σας βοηθήσουν και στις κρίσεις πανικού. Είναι γεγονός ότι η γνωσιακή θεραπεία συνήθως βοηθά, αλλά χρειάζεται αρκετός καιρός θεραπείας.

Περι

Το stress είναι μια οραγανωμένη προσπάθεια του ψυχιατρικού τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων για την έγκυρη ενημέρωση του κοινού στις συνήθεις ψυχιατρικές διαταραχές.

Stressteen

Η σελίδα των εφήβωνstressteen

Παν. Ιωαννινων

Παν. Ιωαννίνων