stress.gr|προβολη μηνυματος

Κωδικός

381

Μήνυμα στις

1/4/2004 11:24:20

Τίτλος

zyprexa ή largactil?

Mήνυμα

Κύριε Σκαπινάκη γεία σας και συγχαρητήρια για το site.Θα σας ικέτευα να μου απαντήσετε.Το μυνημά μου δεν πειράζει αν δημοσιεθτεί.Πρόκειται για τον πατέρα μου και θα ήθελα να σας γράψω την ιστορία.Όταν πήγε στον στρατό σε ηλικία 20 ετών στενοχωρέθηκε γιατί παραξηγήθηκε με κάποιους εκεί και παρουσίασε κάποια διαταραχή.Όταν επέστρεψε έκανε κάποιες φασαρίες με κάποιους νομίζοντας ότι λένε κακά πράγματα για αυτόν.Αργότερα ερωτεύτηκε μία γυναίκα αλλά οι δικοί της αρνούνταν να την παντρευτεί και μετά χειροτέρεψε.Όλα τα υπόλοιπα χρόνια είχε μία έμμονη ιδέα μαζί της και μετά που παντρέυτηκε την μάνα μου ήταν χάλια .Κάθε φορά που την έβλεπε ερχόταν και έκανε φασαρίες στο σπίτι .Μετά απο κάποιο καβγά πριν παντρυτεί την μάνα μου τσακώθηκε με κάποιους και οι παπούδες μου τον πήγαν σε ψυχιατρική κλινική.Εκαί του κάνανε 40 ηλεκτροσόκ και του δώσανε αντιψυχωτικά.Οταν παντρεύτηκε την μάνα μου σε ηλικία 30 ετών ήταν χάλια και επειδή έμενε κοντά με αυτή την γυναίκα΄που είχε ερωτευτεί και δεν κατάφερε να την παντρευτεί δημιουργούσε προβλήματα στο σπίτι και αδιαφορούσε για την οικογένεια και στην δουλειά δεν πήγαινε σχεδόν καθόλου και τα αδέλφια του τον ενοχλούσαν με τσακωμούς όπως και οι παπούδες μου χωρίς να καταλαβαίνουν το προβλημά του.Παλιά του δίνανε πολλά χάπια ή μάλλον έπαιρνε μόνος του αλλά σιγά-σιγά η μάνα μου τα μείωσε και τώρα παίρνει 1 χάπι lugratil κάθε βράδυ και κάνει κάθε μήνα μία ένεση που δεν θυμάμαι το ονομά της.Κατά διαστήματα πήγαινε καλύτερα αλλά όταν στενοχωριέται και τσακώνεται με κάποιους πάλι υποτροπιάζει.Τώρα πλησιάζει τα 60 και έπαθε βραδυκαρδία από τα φάρμακα.Πρίν από λίγο καιρό η μάνα μου τον πήγε σε έναν άλλο ψυχίατρο και του άλλαξε τα φάρμακα και του έδωσε zyprexa.Τα πήρε γαι λίγες μέρες και πραγματικά ήταν καλύτερα όπως του είχε πει ψυχίατρος ότι θα πάει καλύτερα.Αυτό που παρατήρησα ήταν ότι δεν μιλούσε ποια μόνος του όπως έκανε κάποιες άλλες φορές ή δεν γελούσε μόνος του όπως έκανε άλλες φορές που άρχιζε να γελά μόνος του σαν να θυμάται κάποια πράγματα αστεία που συνέβησαν στην ζωή του.Η ερωτησή μου είναι η εξής τώρα τα έκοψε τα zyprexa και πήρε πάλι lugratil γιατί ανέβηκε πολύ η πιεσή του .Έφτασε η μεγάλη 20 και η μικρή της καρδιάς 14.Η μάνα μου τον πήγε σε καρδιολόγο και είπε ότι δεν έπρεπε να αλλάξει τα φάρμακα γιατί η αιτία που δημιούργησε το πρόβλημα ήταν ότι τα άλλλαξε και πρέπει να πάρει τα lugratil.Θέλω να ρωτήσω αν όντως ισχύει αυτό και ότι αν αλλάξει τα φάρμακα μπορεί να πάθει καρδιακό πρόβλημα.Επιπλέον ΄θέλω να ρωτήσω ποια από τα δύο φάρμακα είναι ποιο βαριά τα zyprexa ή τα lugratil;Σας παρακαλώ απαντήστε μου γιατί έχω δει την μάνα μου απελπισμένη και θα ήθελα να ξέρω τι μπορεί να γίνει γιατί η μάνα μου φοβάται για την καρδιά του μην πεθάνει και εμείς ταλαιπωρηθήκαμε πολύ όλα αυτά τα χρόνια με αυτή την κατάσταση.Να πάρει lygratil ή zyprexa;Σας ευχαριστω για τον χρόνο σας.

Ημερομηνία απάντησης

2004-05-20 12:15:33

Aπάντηση μηνύματος

Τα zyprexa δεν είναι γνωστό να προκαλούν υπέρταση, αντίθετα πιο συχνά προκαλούν υπόταση, παρόλα αυτά όμως είναι ένα φάρμακο, που όπως δείχνουν πρόσφατες έρευνες ίσως να μην είναι τόσο ασφαλές σε άτομα μεγάλης ηλικίας με προδιαθεσικούς παράγοντες για εγκεφαλικό επεισόδιο. Επειδή όμως η κατάσταση του πατέρα σας φαίνεται να ήταν αρκετά σοβαρή από χρόνια, το πιο σωστό θα ήταν να συνεννοηθείτε τόσο με τον καρδιολόγο όσο και με τον ψυχίατρό του ώστε να βρεθεί η πλέον κατάλληλη αγωγή.

Περι

Το stress είναι μια οραγανωμένη προσπάθεια του ψυχιατρικού τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων για την έγκυρη ενημέρωση του κοινού στις συνήθεις ψυχιατρικές διαταραχές.

Stressteen

Η σελίδα των εφήβωνstressteen

Παν. Ιωαννινων

Παν. Ιωαννίνων