stress.gr|προβολη μηνυματος

Κωδικός

502

Μήνυμα στις

05/11/04 20:37:00

Τίτλος

ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΚΟΨΩ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ;

Mήνυμα

ΓΕΙΑ ΣΑΣ.ΕΙΜΑΙ 24 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑ 19 ΕΜΦΑΝΙΣΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΚΡΙΣΕΩΝ ΠΑΝΙΚΟΥ.ΕΨΑΧΝΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ.ΜΕ ΤΡΟΜΑΖΕ Ι ΙΔΕΑ ΟΤΙ ΔΕ ΜΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΕΛΕΝΞΩ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ.ΑΡΓΗΣΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΨΥΧΟΛΟΓΟ.ΗΤΑΝ ΑΘΛΙΑ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΟΥ.ΖΟΥΣΑ ΕΝΑ ΜΑΡΤΥΡΙΟ.ΕΙΧΑ ΝΑ ΒΓΩ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ.ΚΑΤΕΒΑΙΝΑ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΑΝΕΒΑΙΝΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΑΝΩ.ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΑΙΡΝΩ ΑΝΤΙΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΑ ΤΑ DUMIROX ΚΙ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΑΠΛΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΩΝ.ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΚΟΨΏ;ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΜΙΩΝΩ ΤΗ ΔΟΣΗ ΚΑΙ ΦΤΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΤΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΜΕ ΠΙΑΝΟΥΝ ΕΝΤΟΝΕΣ ΖΑΛΑΔΕΣ.ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΩΝ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΑΥΤΩΝ.ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;ΘΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΩ ΜΙΑ ΖΩΗ;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ.

Ημερομηνία απάντησης

2005-01-10 17:17:15

Aπάντηση μηνύματος

Η διακοπή των φαρμάκων σε ανθρώπους με αγχώδεις διαταραχές είναι σε μεγάλο ποσοστό εφικτή. Βέβαια η διακοπή αυτή, όπως πιθανώς θα γνωρίζετε, θα πρέπει να γίνεται σταδιακά για να αποφευχθούν οι όποιες παρενέργειες μπορεί να υπάρξουν από μια απότομη διακοπή της φαρμακευτικής αγωγής. Αυτό είναι ένα θέμα που θα πρέπει φυσικά να συζητήσετε με τον γιατρό σας.
Η εμφάνιση των ζαλάδων όμως μπορεί να αποτελεί μια "ψυχολογική" αντίδραση σε αυτή την μείωση της δοσολογίας. Η σκέψη δηλαδή ότι πλέον δεν έχετε την στήριξη των φαρμάκων για την αντιμετώπιση των κρίσεων πανικού είναι δυνατόν να σας δημιουργεί ανασφάλεια, φόβο επανεμφάνισης μιας νέας κρίσης γεγονός που, σαν ένας φαύλος κύκλος, οδηγεί στην πρόκληση σωματικών συμπτωμάτων όπως αυτό της ζάλης.
Στην περίπτωση αυτή η παρακολούθηση μιας ψυχοθεραπευτικής διαδικασίας γνωσιακού-συμπεριφορικού τύπου θα φανεί πολύ χρήσιμη και θα βοηθήσει προς την κατεύθυνση της ελαχιστοποίησης ή και της πλήρους διακοπής της φαρμακευτικής αγωγής.


Με εκτίμηση

Περι

Το stress είναι μια οραγανωμένη προσπάθεια του ψυχιατρικού τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων για την έγκυρη ενημέρωση του κοινού στις συνήθεις ψυχιατρικές διαταραχές.

Stressteen

Η σελίδα των εφήβωνstressteen

Παν. Ιωαννινων

Παν. Ιωαννίνων