stress.gr|προβολη μηνυματος

Κωδικός

667

Μήνυμα στις

2007-03-28// 13:10:03

Τίτλος

Θα περάσουν τα συμπτώματα μου χωρίς τα φάρμακα που μου έγραψε ο νευρολόγος;

Mήνυμα

ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΟΥ ΠΛΕΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΑΘΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΩ.ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ,ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ,ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΘΛΗΠΤΙΚΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΥΝΕΣΤΗΣΕ Ο ΝΕΥΡΟΛΟΓΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ "ΒΓΩ"ΑΠΟ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΙ ΤΡΑΓΙΚΟ,KAI ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΟΠΩΣ ΑΥΠΝΙΑ,ΔΥΣΠΝΟΙΑ,ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ Κ.Λ.Π.TΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΜΟΥ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ Η ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΥΓΩ ΣΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ΄ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΑΣΤΑΘΕΙΑ ΜΕ ΕΧΕΙ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΜΟΥ.

Ημερομηνία απάντησης

2007-05-23 07:29:02

Aπάντηση μηνύματος

Τα συμπτώματα που μας αναφέρετε θα μπορούσαν να είναι στα πλαίσια διαταραχής που συνδυάζει το άγχος και την κατάθλιψη. Σίγουρα κάποια από αυτά τα συμπτώματα θα μπορούσαν να υποχωρήσουν χωρίς φάρμακα αν φροντίζατε περισσότερο τον εαυτό σας, επιλύατε ή συζητάγατε τα προβλήματα σας, και κάνατε πράγματα που σας ευχαριστούν. Εάν έχετε ιδέες αυτοκαταστροφής, όπως αναφέρετε, ή εάν τα συμπτώματά σας επηρεάζουν σημαντικά την καθημερινότητά σας, καλό θα ήταν να επισκεφτείτε ένα ειδικό ψυχίατρο.

Περι

Το stress είναι μια οραγανωμένη προσπάθεια του ψυχιατρικού τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων για την έγκυρη ενημέρωση του κοινού στις συνήθεις ψυχιατρικές διαταραχές.

Stressteen

Η σελίδα των εφήβωνstressteen

Παν. Ιωαννινων

Παν. Ιωαννίνων