stress.gr|προβολη μηνυματος

Κωδικός

90

Μήνυμα στις

20/09/03 19:51:15

Τίτλος

Πολλά φάρμακα αλλά δεν νιώθω καλύτερα

Mήνυμα

Αγαπητε κυριε,
ειμαι ** χρονων απο τα 18 μου χρονια ξεκινησα να εχω επαφη με ψυχιατρους και τα ψυχοφαρμακα που αυτοι προτειναν. Ειμαι καταθλιπτικος . Το πρωτο φαρμακο που πηρα ποτε ηταν το seroxat , και για λιγο χρονικο διαστημα . Συνεχισα με την συμβουλη του φαρμακοποιου της γειτονιας και πηρα το ladose . Εκει γυρω στα 22 αρχισα να παθαινω κρισεις πανικου; ταχυκαρδιες , δυσκολιες να αναπνευσω εξαιτιας ενος κυματος τρομου και φοβου αγνωστης προελευσης . Πιο πολυ τρομαζα με την ιδεα οτι θα ερθει αυτο το κυμα και θα με πεθανει καθως εσβηνα . Για να γινω πιο σαφης τρομαζα στην ιδεα οτι θα ερθει αυτος ο τιτανιος τρομος να με σκοτωσει . Ενα βραδυ λοιπον που ημουν τελειως χαλια , δεν μπορουσα να αναπνευσω και ενιωθα τον θανατο να ερχεται καθως εχανα τις αισθησεις μου αποφασισα να παρω την διπλη δοση κατι φαρμακων που μου ειχαν συστησει στο 414-ψυχιατρικο νοσοκομειο στρατου. (Risperdal , Doymirox, κ.α που δυστυχως δεν θυμαμαι ). Πηρα ταυτοχρονα και 2-3 ντεπον και ολα αυτα για να μπορεσω να κοιμηθω η μαλλον να ηρεμησω . Τα πραγματα χειροτερεψαν το κεφαλι μου εστριψε προς τα δεξια και κολλησε εκει . Φωναξαμε επειγοντως εναν ψυχιατρο ο οποιος μου εβαλε μια ενεση και μου δωσε ενα υπνωτικο . Ηρεμησα καπως και μπορεσα να κοιμηθω. Μετα zanax πολλα zanax τα οποια με καναν να μην βλεπω την τυφλα μου. Περπατουσα με τα σαλια να κρεμονται εξω απο το στομα μου . Δεν μπορουσα να κατσω λεπτο καπου. Εφυγα απο το νησι μου και πηγα κλειστηκα στην κλινικη *** στην Αθηνα για δυο μηνες. Βγηκα απο κει με tegretol,efexor,zoloft,seroquel , saroten, tavor. Συνεχιζω με αυτα για περιπου δυο χρονια . Ομως στην διαθεση μου δεν βλεπω και θεαματικη βελτιωση. Βεβαια ημουν τελειως χαλια μετα το σοκ εκεινης της βραδυας που περιεγραψα πιο πανω , δεν μιλουσα σε ανθρωπο . Τωρα επικοινωνω αλλα το κεφι ειναι στο μηδεν . Οι κρισεις πανικου δεν υπαρχουν αλλα τις νιωθω συνεχεια στο κατωφλι . Ισα που τις αποφευγω. Και ολα αυτα τα φαρμακα. Εχω βαρεθει δεν αντεχω αλλο . Πινω τις νυχτες ...

Ημερομηνία απάντησης

2003-09-30 10:52:01

Aπάντηση μηνύματος

Πιστεύω ότι στην περίπτωσή σας πρέπει να βρείτε έναν γιατρό που θα ξαναδει το πρόβλημά σας με άλλο μάτι και θα σας βοηθήσει να βρείτε μια αποτελεσματική θεραπεία με λίγα και καλά φάρμακα.

Με εκτίμηση,

Περι

Το stress είναι μια οραγανωμένη προσπάθεια του ψυχιατρικού τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων για την έγκυρη ενημέρωση του κοινού στις συνήθεις ψυχιατρικές διαταραχές.

Stressteen

Η σελίδα των εφήβωνstressteen

Παν. Ιωαννινων

Παν. Ιωαννίνων