stress.gr|προβολη μηνυματος

Κωδικός

95

Μήνυμα στις

25/09/03 04:51:48

Τίτλος

ιδεοψυχαναγκαστική, υψοφοβία

Mήνυμα

edw kai sxedon 3 xronia pasxw apo ideopsyxanagastikh nevrwsh.symvoulefthka psyxiatro o opoios mou synesthse agwgh me dumyrox,xanax kai anafranil.ton teleytaio kairo diekopsa ta dumyrox kai nafranil dioti eniwsa kalytera.me ta xanax den to katafera giati ypotropiaza.skefthka oti htan apla h eksarthsh apo ta sygekrimena farmaka...alla ton teleytaio mhna exw mia adikaiologhth ypsofovia pou den eixa pote.oi arnhtikes skepseis den stamatane kai h idea oti tha kykloforisw monh einai tromaxtikh.ti prepei na kanw?

Ημερομηνία απάντησης

2003-09-30 11:01:43

Aπάντηση μηνύματος

Πιστεύω ότι έχει να κάνει με την βασική σας πάθηση, την ιδεοψυχαναγκαστική την οποία αυτή την στιγμή μάλλον δεν καλύπτετε φαρμακευτικά. Νομίζω ότι θα πρέπει να συζητήσετε και πάλι με γιατρό. Εάν τα dumyrox ή τα anafranil σας είχαν φέρει κάποιες παρενέργεις, υπάρχουν και επιλογές που είναι πιο ήπιες.

Με εκτίμηση,

Περι

Το stress είναι μια οραγανωμένη προσπάθεια του ψυχιατρικού τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων για την έγκυρη ενημέρωση του κοινού στις συνήθεις ψυχιατρικές διαταραχές.

Stressteen

Η σελίδα των εφήβωνstressteen

Παν. Ιωαννινων

Παν. Ιωαννίνων